NY MEMORIES

No tengo palabras.



8 vociferaron:

L.V. dijo...

no sé cómo decirte la envidia que me das...

Albert dijo...

Creo que pasas a formar parte de mi grupo. Gente que quiere volver a NY. Bueno, guapa a veure si ens posem al dia. Um peto molt gran.

DALIDA dijo...

Nena, estic impressionada!!!! Tens fotos molt xules... m'encantaria anar a NY, espero que ja m'arribarà el moment. Per cert, vas veure els Manolo Blanik??? ja,ja!!!

doble visión dijo...

muy lindas sus fotos... sobre todo aquellas que se visten con tu sonrisa.

marcelo

Milongas dijo...

L.V.: Yo a ti envidia? Con los viajecitos a la Germania que te metes!!

Milongas dijo...

Albert: De tu grupo, hace mucho tiempo que formo parte (O almenos eso espero) ;-)

Milongas dijo...

Dalida: Vaig veure de tot, des de típica Carrie de SX en NY fins les més horteres!!!
Un petó ben gran maca

Milongas dijo...

Marcelo: Me sonrojé ;-)))))

 

© Copyright Sólo los tontos saben lo que quieren . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates