NITS
En nits com aquesta, desitjaria poder compartir-ho amb algú. Algú que ballés amb mi, i que amb seu braç vorejés la meva cadera, que em digués coses a cau d'orella i que vetllés per mi quan uns altres s'apropesin. En nits així, desitjaria que estigués al llit, esperant-me adormilat i que al sentir el meu cos entre els llençols, m'abracés i em digués que no ha conegut cap persona tan maca com jo i que agafés el meu cap per posar-ho a sobre del seu braç. En nits com aquesta, desitjaria no dormir sola com sempre.

25 vociferaron:

Pimkie dijo...

Però no amb una persona qualsevol, sino amb la persona adequada.

Un petó, maca!

azzura dijo...

No mes en nits com aquesta...
M'agradat molt nina;)
Un petó

ÀnimaAlada dijo...

Segur que la persona en qüestió no està lluny d'arribar...

J.T. dijo...

Al leerte he recordado una frase que dice "la soledad es estar rodeado de gente y que me faltes tú". Quizá en noches así lo mejor es esperar a que venga mañana y encontrar una nueva oportunidad de que te cubran el frío con sonrisas.

Manenes dijo...

Pienso lo mismo que tú...

Puc penjarlo al meu blog?

b7s

garbetom dijo...

una abraçada molt forta,.

Anónimo dijo...

En llegir missatges com aquest recordo que ser integre i exigent amb la vida no es sencill. Que perseguir els somnis comporta molts moments de fatiga e inseguretat, que creiem que aquests somnis no arribarán mai. Que
a vegades caus i no tens ganes de tornar-te a aixecar, perque saps que pots tornar a caure, i perque ningú t'assegura que al final del camí hi hagi la recompensa. Que al final creus que tens el cap plé de pardals i que el que vols no existeix.

Pero es el camí, el bon camí, i tot esforç te recompensa, l'experiencia del camí fet!!!

Tot el que comporta esforç es valorat, la nit que avui sembla eterna i el fi del món es fa clara al matí seguent o a l'altre...

Els teus desitjos son molt nobles, trobarás segur algú noble que els vugui fer realitat amb tu. Quan? Aquesta es la gracia, qu es sorpresa, segurament, quan menys t'ho esperis i quan pitjor et vagi!!!

No es destí. Es que Murphy anda desatado!!!!!!

Molts petons i abraçades!!!!

XdP

Anónimo dijo...

Això que dius arriba molt a dins, suposo que qui més qui menys n'ha tingut d'aquestes nits. Jo penso que els ideals estàn bé per no perdre el rumb, però que quan les coses arriben, arriben, i no tenen res de ideals però tot torna a cobrar sentit. Sentir-se estimat és molt important, mentres arriba qui t'haurà d'abraçar per les nits, jo penso que és millor que t'apropis a la gent que estimes i en nits com aquesta, demana el que calgui per sentir-te millor. Per això hi són, dona´ls la oportunitat que segur que voldràn estar per tu.
Agia

Milongas dijo...

Pimkie: tens raó, amb la persona adequada i això em referia a una persona que em dongui calor sempre, que em renyi quan no faci les coses be, que estigui al meu costat i es que a vegades, és molt dur enfrentar-se sola a tot!!
Un petonàs ben fort. Sempre és un plaer veure't!

Milongas dijo...

azzura: m'encanta lo de nina, com es nota on viussss!!!
un petó preciosa!

Milongas dijo...

ànimaalada: No si si està a prop, o no, si la vaig tenir i la vaig deixar escapar,... aquestes coses mai se saben!! però la veritat es que de vegades necesites algú que només miran-te als ulls pugi endevinar que el que necessites en aquell moment és una forta abraçada i un dolç petó als llavis.
Un plaer coneixe't.

Milongas dijo...

J.T.: Tienes razón, a veces te falta alguien, aunque no puedas ponerle rostro y aunque nunca hayas notado sus manos en tu cuerpo.
Es cierto, hay que buscar esa oportunidad que tu dices y no dejarla escapar cuando la encuentre.
Un abrazo!

Milongas dijo...

Manenes: I tant que pots penjar-lo en el teu blog!!!
Benvinguda!!!

Milongas dijo...

Garbe: Desde la llunyania, moltes gràcies!!!! Saps que m'anima? Alguna canço d'amaral!!!!!! ;-)
Petons guapa i a veure si quan vinguis ens podem veure!

Milongas dijo...

Anónim(no tant anónim): Sempre saps com pujar-me l'ànim i no saps la força que em donen les teves paraules, no només perque les llegeixo, sino perqué les sento directament de tu!!!
Però a vegades em pregunto si és veritat que tot arriba, i no només en l'amor, qui ens ho garanteix? Com podem estar segurs?,... no tinc ni idea. La qüestió es caminar, fer cami i si tens la sort de trobar algú que t'acompanyi, perfecte i si no, hem de sapiguer fer-ho sols, tot i que a vegades, com en el moment que vaig escriure això, el sentiment t'atrapa i no pots fer res!!!
Un petò ben fort, ja saps que per mi ets molt important Sr. de Peláez!!!!!

Milongas dijo...

Agia: Ostres quines ganes tenia de sapiguer de tu!!!! Sentir-se estimat és molt important, i no em puc queixar tinc molta gent que m'envolta i que m'omple de molta alegria, i gent que no tinc tant a prop i per la qual m'intereso i ells s'interesen per mi, peró a vegades m'agradaria que algú em tregués el pes de prendre totes les decisions, que tirés de mi, que m'abraces i que em digués que tot anirá be, tot i que ni ell ho sàpiga.
I tens raó, a vegades hauria de donar la oportunitat a aquests que tinc al costat, i es que sovint no ens adone'm del valor que tenen!!!!
Una braçada ben forta!!!

Milongas dijo...

Bueno, tots haureu notat que estic una mica "ñoña" no us preocupeu, se'm pararà!!!
ABRAÇADES A TOTS I A CADASCUN DE VOSALTRES!!!!!
GRÀCIES!
Milo.

pez dijo...

A mi tambien me pasa eso muchas noches en que necesito esa persona para dormir agusto.

Manenes dijo...

He actualizado mi post, ahora queda perfecto completado con el tuyo. ¡¡¡¡Gracias!!!!

B7s

doble visión dijo...

toc! toc!

permisooooooo!!!!!!


:)
marcelo

Milongas dijo...

Pez: Necesitar no se si es la palabra, supongo que es el sentirte arropada lo que necesitaba esa noche! ;-)
Besets!

Milongas dijo...

Marcelo: Los amigos entran sin avisar ¿Entendiste lo que dije? ;-)
Cómo va mi copia del CD?????

Milongas dijo...

Manenes: Con lo que tu habías escrito ya estaba perfecto!!!!
Besossss!!!!

Anónimo dijo...

en dies com aquest tot és obscur i complicat i costa veure la llum però no t'oblidis que al teu voltant hi ha un munt de gent que t'estima i q estem "pá lo bueno y pá lo malo", saps q si vols parlar, t'escoltem, que si ens necessites, venim; que hem passat moltes coses plegades i que ens en queden encara moltes...
i jo sé q un bon dia vindràs acompanyada d'algú molt especial, algú q de veritat et mereixi!!!
molts petosn i una fortissíssima abraçada.
Y

Milongas dijo...

Y: Holaaaaaa!!! Tu per sort, tampoc ets cap anónim, et tinc ben present a cada pas que faig i se de tot cor que puc comptar amb tu pel que sigui. M'ho has demostrat en tot aquest temps que dura la nostra amistad i no tinc paraules per dir-te el que representes per a mí. Em fas tocar de peus a terra quan m'enlairo tant que puc sortir volant, em donas un altre punt de vista i em fas qüestionar-me moltes coses que fan que vagi millorant com a persona. T'he dit que t'estimo? No lo suficient.
Tens raó, algún día em presentaré acompanyada d´algú molt especial i si no arriba, se que tampoc m'haig de capficar, tinc la millor familia que ningú pugui desitjar, perqué l'hem escollit nosaltres i perqué em feu desitjar continuar endavant amb els vostres anims, abraços i somriures!
T'estimo Y.

 

© Copyright Sólo los tontos saben lo que quieren . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates